فناوری های ترویج استفاده از اسباب بازی

فناوری های ترویج استفاده از اسباب بازی

ترویج در نگاه نخست، بخشی از بازاریابی است ولی آنچه که باعث گردید تا در این کتاب، ترویج اسباب بازی و فناوری های مرتبط با آن، بخش مجزایی از درخت فناوری را به خود اختصاص دهد، اهمیت تاثیرات بازی و اسباب بازی در ابعاد مختلف آموزشی، درمانی و فرهنگی بود. در این بخش، بیشتر از ترویج صرفا یک محصول برای ارتقای فروش، توجه به تاثیراتی است که اسباب بازی برای مصرف کننده خود به ارمغان می آورد. با این رویکرد اثربخشی اسباب بازی محوریت اصلی بخش ترویج را به عهده دارد که باید قابلیت ارزیابی نیز داشته باشد. با توجه به این موضوع، یک اسباب بازی باید مورد نقد و تحلیل قرار گیرد تا ابعاد مختلف کارکردی و کاربردی آن توسط متخصصان و نیز مخاطبان مشخص شود. همین نقد و تحلیل باعث می گردد تا ظرفیت های نهفته محصول که حتی در ذهن تولیدکننده نیز نبوده، آشکار و در ترویج آن موثر واقع شود.
در فناوری های بخش ترویج، علاوه بر خود اسباب بازی و اثرات آن، فرآیندهای بازی محور نیز که ابزار اصلی آ نها بازی و اسباب بازی است، در نظر گرفته شده است. اگر اسباب بازی را به عنوان وسیله ای در نظر بگیریم که می تواند تاثیرات آموزشی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی بر روی مخاطبان و جامعه خود داشته باشد، طراحی و اجرای فرآیندهای بازی محور می تواند این اثرات را هدفمندتر و پایداتر کند.

×

پشتیبانی آنلاین شرکت ایده پردازان ریناس

×