کاغذ و مقوا گلاسه هانسول (Honsol)

گلاسه هانسول

شرکت هانسول یکی از تولید کنندگان پیشرو کاغذ در جهان است. طیف محصولات این شرکت شامل انواع کاغذ، کاغذهای حرارتی،کاغذ گلاسه و… است. هانسول با توسعه خط تولید خود به سومین تولیدکننده کاغذهای حرارتی در جهان تبدیل شده است.

بدون شک در بازار کاغذ و مقوای ایران وقتی صحبت از کیفیت شود محصولات کره ای حرف اول را میزنند . در ایران شرکت هانسول معروف ترین و بهترین برند کره ای این صنعت هستند . نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا کره ای ها حرفهای زیادی برای گفتن دارند . زیردست عالی بافت عالی و کیفیت چاپ بینظیر از مشخصات اصلی این دو برند میباشند .

مقوای روکش‌دار یا Coated paper  یا کاغذ گلاسه از اقلام کاربردی شناخته شده در صنعت چاپ است که طی سال‌ها با داشتن مصارف گوناگون توانسته بازار کاغذ و مقوا و نیاز کاربران را به خوبی تامین کند.

این نوع کاغذ گلاسه به ‌دلیل کاربرد لایه‌ای ترکیبی از نشاسته و پلاستیک سطحی صاف و براق دارد که به چاپ بهتر و تثبیت رنگ‌های درخشان بر روی آن منجر می‌شود.

وجود ویژگی‌های خاص در این نوع مقوا، کاربردهای زیادی برای انواع کاغذ گلاسه برندهای گوناگون از جمله هانسول در این صنعت تدارک دیده است. وجود سطح صاف و یکنواخت در گرماژهای بالا و نمونه‌های سنگین که با پوشش براق و صاف در این نوع مقوا ایجاد می‌شود، باعث جذب یکنواخت جوهر در سطح آن شده و چاپی باکیفیت و بسیار زیبا را ارائه می‌دهد.

تنوع محصولات مقوا گلاسه هانسول و کاغذ گلاسه هانسول

تنوع در محصولات این نوع کاغذ و گرماژهای مختلف موجود در بازار کاغذ و مقوا نیز بر کاربردهای مختلف این کاغذها تاثیر داشته و به تولید مقواهایی با تنوع در کیفیت و قیمت منتهی می‌شود.

نمونه‌های یک رو و دو رو کاغذ گلاسه و مقوای گلاسه هانسول هم از دیگر مواردی است که این بازار را تقویت و تامین می‌کند. از دیگر موارد مهم و قابل ذکر در این مورد، عرضه انواع کاغذ گلاسه هانسول به اشکال مات و براق است که در موارد گوناگون کاربرد دارند.

این همه تنوع باعث شده محصولات مختلفی با قیمت‌های متنوع در بازار دیده شود. این فاکتور گرچه مثبت است، اما مانند تیغی دولبه عمل می‌کند؛ از یکسو به مشتریان حق انتخاب بیشتر و آزادانه می‌دهد و از سوی دیگر می‌تواند باعث سردرگمی آنها در شناخت محصولات مختلف و تشخیص درست و انتخاب مناسب شود!

این روزها تبادلات انواع کاغذ و محصولات کاغذ گلاسه چاپی و بسته‌بندی‌ رونق زیادی پیدا کرده است.

تولیدات قوی، جنس صاف و سطح یکنواخت کاغذ و مقوای گلاسه هانسول، امکان چاپ زیبا و دقیق را بر روی آن پدید آورده که در عمل بر ارزش این محصولات افزوده است. وجود تنوع بالا در سایز و گرماژ تولیدات این نوع کاغذ نیز عامل دیگری برای کاربردی بودن آن است.

در کنار این تولیدات متنوع، نمونه‌های بسیار دیگری نیز وجود دارد که قیمت‌گذاری شرایط و خرید و فروش آنها بسیار مهم است. از جمله تنوع در برندهای تولید کننده محصولات مقوای گلاسه هانسول و کاغذ گلاسه این برند که بسیاری از مشتریان خوش‌سلیقه بازار کاغذ و مقوا را به خود جذب نموده است.

این نوع کاغذ و نیز مقوای تولیدی از آن کاربردهای فراوانی دارد که در این بخش از مطلب، به بیان برخی از آنها می‌پردازیم.

کاغذ گلاسه هانسول

به‌ دلیل ظرافت در ساخت و تراکم بالای متریال مصرفی در مقوای گلاسه، بهترین نوع چاپ تک‌رنگ و ۴ رنگ (افست) بر روی این نوع کاغذ و مقوا برای جلد و متن مجلات قابل اجراست. مزیتی که باعث شده نشریات ارزشمند و مجلات دارای تصاویر با وضوح بالا کاغذ گلاسه هانسول را در صدر لیست خرید خود قرار دهند.

جلد این نشریات نیز با همین  کاغذ گلاسه و اغلب با گرماژ قدری بالاتر یا از نوع مقوایی گلاسه تهیه می‌شود.

محصولات تبلیغاتی شامل کارت‌های ویزیت، انواع بروشور، کتاب‌های مصور و دیگر محصولات لوکس از این دست نیز با انواع مقوا و کاغذ گلاسه هانسول، در بازار کاغذ و مقوا با استقبال خوبی روبروست.

بازار کاغذ گلاسه و مقوا گلاسه هانسول ، از سایزبندی تا گرماژ

کاغذ گلاسه هانسول و مقوا گلاسه هانسول اغلب در سایزهای ۷۰×۱۰۰ و ۹۰×۶۰ تولید می‌شود. هم‌چنین سایزهای خاص و سفارشی نیز به درخواست مشتریان تولید می‌شود.

از نظر گرماژ نیز این محصولات با گرماژهای زیر در بازار کاغذ و مقوا عرضه می‌شوند:

  • 80 گرم
  • 90 گرم
  • 100 گرم
  • 113 گرم
  • 118 گرم
  • 135 گرم
  • 148 گرم
  • 170 گرم
  • 200 گرم
  • 250 گرم
  • 280 گرم
  • 300 گرم
  • 350 گرم

این میزان تنوع در اندازه و وزن انواع محصولات گلاسه در بازار کاغذ و مقوا، فرصتی بی‌نظیر برای کاربرانی است که خرید کاغذ گلاسه هانسول را با اهداف گوناگون انجام می‌دهند. از تولید انواع بروشور و پوستر از این جنس با ابعاد بزرگ تا ابعاد کوچک و انواع کارت ویزیت گلاسه براق و مات بر روی مقوای گلاسه یک رو و دو رو بخشی از این مصارف هستند.

×

پشتیبانی آنلاین شرکت ایده پردازان ریناس

×