کاغذ و مقوا و گلاسه چنمینگ

گلاسه چنمینگ

گروه کاغذسازی چنمینگ، از شرکت های پیشرو در صنعت کاغذسازی چین بزرگ ترین تولید کننده کاغذ و مقوا در این کشور شناخته می شود. این شرکت علاوه بر تولید کاغذ و مقوا در زمینه صنایع معدنی و چندین حوزه دیگر نیز فعالیت دارد. تولید سالانه خمیر کاغذ در این شرکت به بیش از 10 میلیون تن می رسد. برند چنمینگ با گسترش و ادغام در سایر شرکت های کاغذسازی به سرعت در حال رشد است و تصمیم دارد به تولید کننده عمده کاغذ و مقوا در سطح بین المللی تبدیل شود.

شرکت چنمینگ پیشرفته ترین تکنولوژی و تجهیزات را در زمینه تولید کاغذ و مقوا داراست و ده ها خط تولید خمیر کاغذ و انواع کاغذ در آن فعالیت دارند. کاغذ و مقوای چنمینگ در دو درجه کیفی متوسط و بالا تولید می شود و به طور کلی 8 محصول را دربر می گیرد که از جمله آنها می توان به کاغذ و مقوای سفید، مقوای حجیم، کاغذ و مقوای ضد آب، کاغذ روزنامه، کاغذهای حرارتی و همچنین کاغذ و مقوای گلاسه چنمینگ اشاره کرد.

کاغذ تحریر چنمینگ و آنچه در بازار کاغذ و مقوا می‌گذرد، از مقوله‌های پرچالش این بازار، به‌ویژه در بخش کاغذ تحریر است. چاپ و انتشار همه روزه میلیون‌ها برگ روزنامه و مجله و هزاران نسخه کتاب، مجلات و نشریات مختلف همه و همه نیازمند تامین کاغذ تحریر است. با این یادآوری که این محصولات از نظر تنوع در وزن یا گرماژ، سایز، برند تولید کننده و دیگر فاکتورهای فیزیکی و کیفی با یکدیگر متفاوتند.

در این میان نمونه‌هایی نظیر کاغذ تحریر چنمینگ از موارد پرکاربرد وارداتی هستند که در صنعت چاپ جایگاه مشخصی برای خود پیدا کرده‌اند.

با کاغذ تحریر چنمینگ چین آشنا شوید!

کاغذ و مقوا به جهات مختلف در زندگی ما نقش ایفا می‌کنند: از کاربرد آنها برای نوشتن و چاپ تا موارد استفاده در بسته بندی و نگهداری مواد مختلف، همه جا ردپای کاغذ و محصولات جانبی آن دیده می‌شود. حتی بخش زیادی از آثار به‌جا مانده نیاکان ما که مبنای تمدن امروزی بشر هستند نیز از طریق متون نوشته شده بر کاغذ به دست ما رسیده است.

با پیشرفت صنایع کاغذسازی، تولیدات این محصول با تقسیم‌ بندی ‌های حرفه‌ای همراه شده که کاربردهای مختلف آن را تامین و توجیه می‌کند. در این میان کاغذ تحریر چنمینگ و نقش پررنگ آن در بازار کاغذ و مقوا از سایر موارد چشمگیرتر است.

تولید کنندگان بسیاری در سطح جهانی به صنعت تولید کاغذهای ویژه چاپ مشغولند. بر همین اساس نیز رقابت تجاری شدیدی بین برندهای مختلف در این زمینه درگرفته و ادامه دارد.

کاغذ تحریر چنمینگ از نام‌آشناترین این برندهاست که در چین، مهد پیدایش صنعت چاپ تولید می‌شود. ویژگی‌های کاربردی این محصول با استانداردهای جهانی به‌خوبی منطبق بوده و در موفقیت این برند در عرصه جهانی نقش مهمی ایفا می‌کند.

گرماژ یا سطح کیفی از مواردی است که در نمونه‌های مختلف کاغذ تحریر چنمینگ موجود در بازار کاغذ و مقوا، نقش مهمی در قیمت کاغذ تحریر، اقبال کاربران به محصولات و کاربرد تخصصی محصولات کاغد دارد.

مختصری درباره گرماژ کاغذ و تاثیرات آن…

گرماژ از مهم‌ترین فاکتورهای تعیین کننده کیفیت در انواع کاغذ و مقواست. این عنوان، نوعی استاندارد جهانی با نماد (g/m²) GSM   است که نسبت جرم کاغذ در واحد سطح ( جرم به گرم، سطح به متر مربع) را نشان می‌دهد. هر قدر این عدد بزرگ‌تر باشد به ‌معنای فشردگی و به‌عبارتی کیفیت بالاتر کاغذ محسوب می‌شود.

برای مثال کاغذی با گرماژ ۱۲۰ یعنی هر متر مربع این نوع کاغذ دارای وزن ۱۲۰ گرم است. چنین کاغذی در مقایسه با نمونه‌ای که در هر متر مربع ۸۰ گرم وزن دارد، از کیفیت بافت و فشردگی بیشتری برخوردار بوده و برای مصارفی با حساسیت بالاتر کاربرد بهتری خواهد داشت.

هم‌چنین بسته به نوع مصرف کاغذ، گرماژ ایده‌آل متفاوت است. برای مثال کاغذی که در بازار کاغذ و مقوا برای استفاده در پرینتر و دستگاه کپی عرضه می‌شود، به ‌دلیل حساسیت بالای این دستگاه‌‌ها اغلب با گرماژ استاندارد و معین به ‌فروش می‌رسد و استفاده از نمونه‌های متنوع با درجات مختلف گرماژ، می‌تواند به دستگاه شما آسیب وارد کند. برای این مورد استاندارد جهانی نیز وجود دارد که با نام 536 (ISO 536) شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم به‌طور خلاصه به مصارف انواع کاغذ تحریر با گرماژ مناسب در چاپ و خرید و فروش آن در بازار کاغذ و مقوا اشاره کنیم با چنین لیستی روبرو خواهیم بود:

  • کاغذ با گرماژ ۷۰ مناسب برای پرینتر، دستگاه کپی و مصارف روزانه
  • کاغذ تحریر با گرماژ ۹۰ مناسب برای پرینترهای اداری
  • کاغذ تحریر با گرماژ ۱۰۰ و انعطاف بالا مناسب برای چاپ بروشورهای تبلیغاتی
  • کاغذ تحریر با گرماژ ۱۲۰ و وزن بالاتر مناسب برای مصارف حرفه‌ای

ضمن اینکه نمونه‌های سنگین‌تر و انواع مقوای مناسب نیز با گرماژ بالا برای چاپ باکیفیت کارت ویزیت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معرفی سایزبندی و گرماژ کاغذ تحریر چنمینگ در بازار کاغذ و مقوا!

کاربردهای مختلف کاغذ تحریر، الزاماتی در برش و تعیین وزن آن ایجاد می‌کند. از نشریاتی مانند روزنامه‌ها و مجلات تا چاپ کتاب و موارد مشابه، هر یک به خرید کاغذ تحریر با اندازه و گرماژ مخصوص نیاز دارد. بر این اساس، عرضه کنندگان این محصولات در بازار کاغذ و مقوا نیز اغلب به برش‌ها و اوزان پرکاربرد می‌پردازند.

انواع سایز کاغذ تحریر چنمینگ عبارتند از:

  • ۶۰×۹۰
  • ۷۰×۱۰۰
  • ۷۲×۹۰

فاکتور مهم دیگر در خرید انواع کاغذ در بازار کاغذ و مقوا، فاکتور گرماژ است که هم بر کیفیت چنین محصولاتی اثر دارد و هم در نوع چاپ مناسب بر روی آنها و وضوح آن موثر است.

انواع گرماژ در کاغذ تحریر چنمینگ به این شرح است:

  • ۵۵
  • ۷۵
  • ۵۰
  • ۷۰
  • ۸۰
  • ۶۰
  • 90
  • 120
×

پشتیبانی آنلاین شرکت ایده پردازان ریناس

×