کاغذ و مقوا نینگبو

مقوا ایندربرد نینگبو

مقوای ایندربرد نینگبو از موارد پرمصرف در بازار کاغذ و مقوا و صنعت بسته‌بندی است که با اسامی دیگری از قبیل مقوای بهداشتی، اینوربرد یا ایندل برد و اسم اصلی آن ivory board  نیز معرفی می‌شود. رنگ سفید، انعطاف بالا و مزایای کاربردی دیگر در این نوع مقوا باعث استقبال خوبی از آن در صنایع بسته‌بندی مواد غذایی و بهداشتی و دیگر موارد تجاری شده است.

بر همین مبنا نیز برندهای معتبری دست به تولید این محصول زده‌اند که نینگبو یکی از آنهاست.

مقوای ایندربرد نینگبو

دنیای مدرن شاخصه‌های فراوانی دارد که نظم و آراستگی یکی از مهم‌ترین آنهاست. نیاز به بسته‌بندی و جاسازی مواد مختلف به‌صورت مرتب و چشم‌نواز، بخشی از پروسه نظم بخشیدن به امور است. جابجایی سالم مواد غذایی، دارویی و دیگر ملزومات روزانه، بدون وجود این فاکتور مهم در عمل غیر ممکن است.

هم‌چنین درج مشخصات این ملزومات بر روی بسته‌های تولیدی، بخش دیگری از این نظم است که با چاپ دقیق روی بسته‌بندی امکان‌پذیر می‌شود.

برای تولید بسته‌هایی با داشتن همه این قابلیت‌ها، نیاز به متریالی با ویژگی‌های خاص داریم!

مقواهای ایندربرد نینگبو، کلیه مشخصات لازم برای تهیه چنین بسته‌بندی را در خود دارند. این مقوای با نام لاتین ivory board ningbo  کیفیت در کشور چین و کارخانه zhonghua-paper تولید می شود.

ویژگی‌های کاربردی مقوای ایندربرد نینگبو!

روان بودن: روان بودن کاغذ یا مقوا، بر اساس روش‌ها و میزان نشت یا نفوذ هوا اندازه‌گیری شده و نشانگر درجه نرمی، خلوص و میزان تراکم متریال است. انجام عملیات چاپ بر روی چنین مقوایی به آسانی و با موفقیت انجام می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم و مورد نیاز در مقوای موجود در بازار کاغذ و مقوا و قابل استفاده جهت بسته‌بندی، قابلیت چاپ آسان و ماندگار است که با روان بودن مقوا ارتباط مستقیم دارد. نظیر آنچه در مقوای برند نینگبو از نوع ایندربرد دیده می‌شود.

تولید مقوای باکیفیت و روان، با اهداف تجاری صورت می‌گیرد که بازخورد مثبت کاربران این تولیدات را به دنبال خواهد داشت.

استحکام، دوام و قابلیت انعطاف بالا: وجود دانسیته یا فشردگی بافت در این نوع مقوا باعث شده تولیدات آن در برابر تاخوردگی، عبور از پروسه چاپ و مراحل تولید بسته از دوام خوبی برخوردار باشند. مزیتی که نگهداری آنها را آسان و کم‌هزینه می‌کند.

هم‌چنین نگهداری موادی با ماندگاری بالا در بسته‌بندی تهیه شده از این نوع مقوا با اطمینان از حفظ نمای ظاهری و سلامت محتویات همراه است. مورد اخیر به‌ویژه برای مواد غذایی فاسدشدنی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

تنوع در گرما‌ژ و سایز: وجود طیف وسیعی از اندازه و گرماژ مقوا از مزایای مهم این محصولات است. به‌طور اصولی مقوا با گرماژ بالاتر از کیفیت بالاتری برخوردار است، اما به دلایل گوناگون برخی اوزان با استقبال بیشتری روبرو هستند.

در مورد برش و سایزبندی متریال موجود در بازار کاغذ و مقوا نیز، با توجه به موارد متنوع کاربرد آن نیاز به نمونه‌هایی با اندازه‌های مختلف است.

از پرکاربردترین این گرماژها می‌توان به مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم اشاره کرد که با اقبال خوبی در بازار روبروست. نمونه‌های ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۰۰ گرمی نیز مصارف زیادی دارند.

مزیت‌های زیست محیطی: مقوای ایندربرد نینگبو از مواد بازیافتی تهیه می‌شود و به همین دلیل با پیشگیری از قطع درختان، به لحاظ حفاظت از محیط زیست گزینه مناسبی به‌شمار می‌آید.

مقوای ایندربرد در چه سایزهایی تولید می‌شود؟

همانطور که گفته شد تنوع در گرماژ و سایز یکی از مزایای کاربردی این محصولات در بازار کاغذ و مقوا به‌شمار می‌آید. در مورد مقوای ایندربرد نینگبو، چنین مزیتی در سطح بسیار وسیع کاربردی است و به‌خوبی نیاز مشتریانی با الزامات گوناگون را تامین می‌کند. در مورد مصارف با مقیاس بالا نیز تهیه مقوا و خرید آن به‌شکل رول صورت می‌گیرد.

ابعاد موجود این محصول در بازار کاغذ و مقوا به شرح زیر است:

  • ۷۰×۱۰۰
  • ۷۰×۹۰
  • ۷۰×۸۰
  • ۷۰×۱۲۰
  • ۷۰×۸۵
  • ۶۰×۱۰۰
  • ۶۰×۹۰
  • ۸۰×۱۲۰

رول‌های این نوع مقوا در سایزبندی بسیار متنوع شامل اندازه‌های ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۰، و ۱۴۰ تولید و عرضه می‌شود.

از گرماژهای موجود در مقوای ایندربرد برند نینگبو بیشتر بدانیم!

میزان گرماژ بر اساس وزن بر واحد سطح اندازه‌گیری می‌شود و برای تولیدات مختلف کاغذ و مقوا متنوع است.

نمونه‌های مقوای ایندربرد موجود در بازار کاغذ و مقوا از جمله در برند نینگبو شامل نمونه‌های ۱۸۰ گرم، ۲۳۰ گرم ، ۲۵۰ گرم، ۲۸۰ گرم، ۳۰۰ گرم، ۳۵۰ گرم، ۴۰۰ گرم و ۴۵۰ گرم است. لازم به یادآوری است برخی نمونه‌ها به‌دلیل مصارف عمومی با اقبال بیشتری از طرف مشتریان روبرو شده‌اند.

بدیهی است بالا بودن عدد گرماژ به بالا رفتن کیفیت محصولات منجر شده و محصولاتی با این ویژگی، برای موارد تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

×

پشتیبانی آنلاین شرکت ایده پردازان ریناس

×