مرحله طراحی کسب و کار اسباب بازی

مرحله طراحی کسب و کار اسباب بازی

مرحله طراحی کسب و کار به دانش فنی لازم برای راه اندازی کسب و کار اسباب بازی که شامل طراحی مدل کسب و کار و برنامه ریزی کسب و کار اسباب بازی است اشاره دارد. و برای انجام این مهم، نیاز به شناخت کلیات صنعت اسباب بازی، اعم از ذی نفعان صنعت، کانال های توزیع، بازار اسباب بازی و ملاحظات مالی و از سوی دیگر، شناخت چشم انداز و ماموریت ها و ارزشهایی که کسب و کار باید برای خود تعریف کند داریم.

طرح تجاری یا طرح کسب و کار (B.P | Business Plan) گزارشی است که یک کارآفرین طی آن فرآیند کسب و کار خود را شرح می‌دهد و با آماده کردن آن می‌تواند به نقاط ضعف و قوت طرح خود پی ببرد. طرح تجاری به سوالاتی از قبیل: «هم ‌اکنون کجاییم؟»، «به کجا می‌رویم؟» و «چطور به آنجا برویم؟» پاسخ می‌دهد.

مرحله طراحی کسب و کار به دانش فنی لازم برای راه اندازی کسب و کار اسباب بازی که شامل طراحی مدل کسب و کار و برنامه ریزی کسب و کار اسباب بازی است اشاره دارد. و برای انجام این مهم، نیاز به شناخت کلیات صنعت اسباب بازی اعم از ذی نفعان صنعت، کانال های توزیع، بازار اسباب بازی و ملاحظات مالی و از سوی دیگر، شناخت چشم انداز و ماموریت ها و ارزشهایی که کسب و کار باید برای خود تعریف کند داریم

×

پشتیبانی آنلاین شرکت ایده پردازان ریناس

×